Humorgruppen som vi är vana att se på YouTube bryter nu ny mark och ger sig in i dryckesbranschen. I Just Want To Be Cool lanserar tillsammans med The Dirtwater Fox Brewery en ekologisk dryck som kommer säljas i butik över hela Sverige.

I Just Want To Be Cool är den i särklass största humorgruppen på YouTube med sina 1,627,000 prenumeranter och två kanaler som genererar över 10 miljoner visningar i månaden. Gruppens medlemmar består av Emil Beer, Victor Beer och Joel Adolphson.

Produkten som lanseras den 18 januari är en Crush som är ekologisk, naturligt sötad, koffeinfri och dessutom utan både färgämnen och konserveringsmedel. Smakerna som I Just Want To Be Cool och The Dirtwater Fox Brewery tagit fram tillsammans är “Strawberry/Lime”, “Pineapple”, “Pear” och “Peach”.

Produkten är ett resultat av ett samarbete mellan I Just Want To Be Cool med nätverket Splay One och The Dirtwater Fox Brewery.

“Det känns oerhört spännande att ge sig in i en ny kategori dryck tillsammans med ett av Sveriges starkaste varumärken på influencersidan”, Fredrik Fjellman, VD, The Nordic Soda Company AB.

“Vi tycker det är superkul att vara med och släppa den här crushen! Vi hoppas att de som följer oss ska gilla den lika mycket som vi gör. Sedan är vi extra nöjda med att drycken innehåller väldigt lite socker samt är ekologisk”, I Just Want To Be Cool.